Informatie op de website of in de winkel

Wiersema

Onderstaande uitstekend verholpen na deze klacht. Binnen 1 dag reactie, oplossing en zelfs geld voor de onkosten al op de rekening. Dat is wel reclame.

Na bestellen en installatie (eind mei) welke goed is verlopen, kom je bij de Service en Planning afdeling. Het onderdeel waarmee je mijn inziens jezelf kan onderscheiden. Dat is dan ook exact hetgeen wat ze niet doen. Zo’n 2 maand na installatie: kachel gaat niet aan. Serviceafspraak gemaakt en na 1,5!! Maand konden ze pas iemand langs sturen (destijds werd gezegd i.v.m. Vakantieperiode, dat snap ik nog enigzins, het was bouwvak). Diegene is langs geweest en wat blijkt: er zat geen nieuwe batterij in de ontvanger maar een gebruikte en die was al leeg (we hebben een nieuwe kachel aangeschaft en geen 2e hands). Niet mijn “schuld” dus.

Nu weer gebeld, want wederom gaat de haard niet aan. Weer gebeld: 2 December is er ruimte in de planning om iemand langs te sturen. Wederom dus ruim een maand wachten. Dit is niet de service die ik had verwacht hier.

Bestellen en Installatie

Inschatten van probleem icm oplossing

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Wiersema,
Fijn om te horen dat het opgelost is en we wensen u nog veel stookplezier!
Hartelijke groet,
't Stokertje