Informatie op de website of in de winkel

Laarman

Erg slecht wacht al meer dan 8 maanden op me ontstekings pin dan na een paar gebeld te hebben is die dan toch binnen . Dan krijg ik de planning en het word 1 december pas. Omdat alles vol is en ik moet alles weer op nieuw betalen. Hier weer over gebeld maar geen medewerking van hun kant. Erg slecht ik ga zeker niks meer daar bestellen. De monteurs zijn wel erg profesioneel die kunnen er niks aan doen rijden helemaal naar het westen zonder pin om vervolgens weer terug te keren. Alleen maar omdat De mensën op kamtoor hun zaken niet op orde hebben. Voor mij een slechte zaak

Afspraken niet na komen en niet weten wat er besteld moet worden.

Meer klant gericht zijn een curcus volgen misschien.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte heer Laarman,
Wij kregen van Feedback company bericht van uw ontevredenheid over ons bedrijf.
We vinden het ontzettend vervelend dat u niet de dienstverlening gekregen heeft die u van ons mag verwachten en willen u bij deze allereerst onze excuses aanbieden voor de negatieve indruk die wij als bedrijf op u gemaakt hebben.
Voor zover wij momenteel kunnen bekijken heeft u geen klacht bij onze eigen klantenservice ingediend over deze vervelende gang van zaken. Kan dat kloppen?
Wij begrijpen uit uw review dat u het vreemd vindt dat wij niet de benodigde onderdelen bij ons op voorraad in de bus hebben. We voeren echter talloze merken, soorten en typen kachels in ons assortiment en het is voor ons niet mogelijk en financieel ook niet haalbaar om op voorhand allerlei onderdelen te bestellen. Wij kunnen ons voorstellen dat dit voor u heel vervelend is maar het is helaas niet vergelijkbaar met bijv. een cv-ketel waarbij veel onderdelen universeel zijn en er per soort cv-ketel ook veel grotere hoeveelheden verkocht worden. Ook willen wij graag van tevoren een akkoord van de klant op de kosten van de onderdelen.
Na het onderhoud begin dit jaar heeft u contact met ons opgenomen omdat de ontsteking van de kachel niet goed functioneerde. In mei zijn wij daarvoor bij u langs geweest om een analyse te kunnen doen van de problemen. Dit bezoek is niet bij u in rekening gebracht.
We hopen hiermee de situatie wat beter uitgelegd hebben en doen u per mail een voorstel.
(ik kan hier niet de hele mail kopiëren i.v.m. een beperkt aantal toegestane ruimte)
We horen graag van u en willen u bij voorbaat bedanken voor uw medewerking en reactie.
Hartelijke groet, 't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 1/5