Informatie op de website of in de winkel

Pieters

Nadat wij een kachel hadden gekocht, bleek dat de speksteen bovenplaat stuk was aangekomen bij het magazijn in Westerbork. Dit was ons in eerste instantie niet verteld maar we konden de kachel wel halen. Er was nl. een nieuwe bovenplaat besteld. Helaas bleek bij het plaatsen van de nieuwe bovenplaat dat ook deze lichte schade had. Opnieuw contact opgenomen en verteld wat er aan de hand was. Er zou voor ons opnieuw een bovenplaat besteld worden echter dit kon wel langer gaan duren dan anders omdat er vertragingen waren met leveren. Dit was voor ons geen probleem. Na een paar weken kreeg ik een mailtje met de vraag of er een bovenplaat geplaatst mag worden van een showmodel. Dit omdat de levering van de nieuwe plaat nog lang op zich laat wachten. De bovenplaatplaat van het showmodel is nieuw en onbeschadigd. Hier zijn wij mee akkoord gegaan. Zaterdag 4 december werd ingepland om de bovenplaat te vervangen. Dit is naar tevredenheid gebeurd. De 2 installateurs die bij ons zijn geweest zijn zeer vriendelijk en vakbekwaam. De laatste installateur heeft zelfs het deurtje van de kachel even opnieuw afgesteld. Ook het mail verkeer tussen de mevrouw met wie ik contact had verliep zeer goed en vriendelijk. Deze mevrouw werkt echt oplossingsgericht. Om privacy redenen noem ik geen namen. Wel ben ik van mening dat de klantvriendelijkheid van 1 verkoopmedewerker naar een hoger niveau kan. Zeker aan de telefoon deed deze persoon onvriendelijk en werd er op een snauwende manier gesproken.

Toch verdient 't Stokertje een compliment voor de oplossingsgerichtheid. Ik ben daar heel tevreden over.

Oplossingsgerichtheid

Klanvriendelijkheid van verkoopmedewerker kan beter.

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 4/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Ja