Informatie op de website of in de winkel

Wouter

Extreem slechte klantervaring door levering incomplete, beschadigde kachel en het heeft lang geduurd voor hier een passende oplossing op kwam

goedkoop

Leveren van complete en onbeschadige kachels en betere communicatie met de klant

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte heer Maas,
We vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening daarom willen wij u bij deze allereerst onze excuses aanbieden voor de negatieve indruk die wij als bedrijf op u gemaakt hebben. We vinden het erg vervelend dat de kachel niet compleet aangeleverd is en dat er sprake was van kleine beschadigingen. Wij hadden uiteraard liever uw klacht zelf ontvangen in een stadium dat wij hier nog wat aan konden doen in plaats van achteraf online omdat de leveringen inmiddels plaats hebben gevonden.

De haard is door ons besteld bij de fabrikant. Het spijt ons zeer dat bij hun kwaliteitscontrole blijkbaar niet naar voren is gekomen dat de levering niet compleet bleek te zijn. Het is voor ons helaas niet mogelijk om bestellingen van nieuwe kachels te controleren aangezien de verpakking dan geopend zou moeten worden hetgeen door onze klanten niet op prijs gesteld wordt. Daarnaast is Dik Geurts doorgaans een erg betrouwbare leverancier, normaliter kunnen we er op rekenen dat het allemaal compleet is.
Wij hebben via de e-mail inmiddels één op één met u gecommuniceerd over uw online klacht. We zijn het helaas niet eens geworden over een financiele compensatie maar willen u bij deze nog wel bedanken voor uw kritische kanttekening en feedback. In verband met de hoeveelheid tekst die hier toegestaan wordt kunnen we hier niet de gehele tekst van onze mails neerzetten.
We wensen u tot slot nog heel veel stookplezier met de kachel en willen u nogmaals bedanken voor de door u genomen moeite om ons te informeren over uw klacht.
Hartelijke groet,
't Stokertje