Informatie op de website of in de winkel

H.Hut

Na veel problemen te hebben gehad met de afstandsbediening van onze pelletkorrelkachel en daar ook een nota van kregen welke o.i onterecht was, hebben wij bezwaar gemaakt tegen de nota en voorgesteld om in alle redelijkheid dit op te lossen . Afgelopen zaterdag.20 februari j.l kregen wij een schrijven dat het STOKERTJE deze nota niet ging vervolgen.
Het spreekt voor zich dat wij dit genereus gebaar erg op prijs hebben gesteld. Blijkt weer eens uitdat STOKERTJE in Orvelte de service en nazorg van een klant erg serieus neemt

Service en openstaan voor goede nazorg.

Na een rammelende achterwand in de kachel bleek , nadat ik de wand zelf provisorisch met rvs keggen had vastgezet , dat bij een vierde jaarlijkse onderhoudsbeurt er een monteur wist ( ervaring) wat het euvel was. Eenvoudig bleek dit euvel op te lossen. Het lijkt er op dat de storingen niet altijd centraal in het monteursteam / leiding worden besproken. Voor een nog betere dienstverlening zijn dergelijke irritante klachten mogelijk iets om breed te delen, zo dit niet al gebeurt.

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 5/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Ja