Informatie op de website of in de winkel

Jan-Bart Uuldersma

Zeer slecht, agressieve verkoop en slechte service.

Reactie snelheid, echter alleen wanneer dit om hun bestwil gaat.

Slecht georganiseerd, agressieve verkoop met slinkse 'reserveringscontracten'. Pas hiermee op mensen. Kachel kan je reserveren maar alleen met een annuleringsclausule wanneer het bedrag hoger uitvalt dan een bepaald bedrag kan je van de kachel af.
Bij ons werd aangegeven dat de offerte vrijblijvend zou worden opgemaakt, dit hebben we zelfs 2x gecheckt.
Na het opnemen van alle maten werd er €75 'kijkgeld' gevraagd. Anders zouden ze als adviesbureaus worden gezien. Achteraf na indienen van een klacht werd er gezegd: 'Wanneer je akkoord met de offerte gaat wordt de €75 verrekend', niets vrijblijvend aan dus. Gelukkig viel het bedrag bij ons hoger uit waardoor we nog van de reservering af konden komen. We vonden de kachel heel mooi maar door de gang van zaken hadden we een hele nare smaak.
Dan nog het volgende, we hebben nu bij andere bedrijven offertes opgevraagd en wouden graag alle specificaties van het stokertje orvelte hebben, we hebben er immers €75 euro voor betaald. Aan de telefoon werd direct duidelijk dat een klant die niet voor hun kiest eigenlijk niet meer bestaat. Op de vraag of ze deze specificaties wouden opsturen werd er gezegd dat ze nog moesten kijken of dat allemaal wel kon en dat dat sowieso wel 10 werkdagen ging duren, tot op heden helaas nog niets vernomen.
Hoezo afschepen van klanten die voor een andere weg kiezen, wel door hun eigen agressieve aanpak trouwens... Dus beste mensen pas op, wees gewaarschuwd. Contracten, offerte is NIET vrijblijvend, aftersale/klantenservice zeer slecht!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer (om privacy redenen hebben wij uw naam weggelaten), We vinden het heel erg jammer dat u niet gereageerd heeft op ons e-mail bericht naar aanleiding van deze review. Ook vinden we het spijtig dat u geen klacht bij ons zelf ingediend heeft zodat we de kans hadden om dit in goed overleg op te lossen. Wegens uitblijven van uw reactie rest ons niets anders dan ook online te reageren, hoewel dat niet onze voorkeur heeft.
We vinden het heel spijtig dat u geen positieve ervaring heeft met onze verkoop en willen u bij deze dan ook onze excuses voor aanbieden. Een offerte is uiteraard altijd vrijblijvend, daar hoeft u dan ook niet voor te tekenen (wat in dit geval wel gebeurd is). We hebben u ook niet gehouden aan de verkoop aangezien er sprake was van een ontbindende voorwaarde. U heeft dus kosteloos kunnen annuleren. Het enige wat u betaald heeft is een bijdrage in de kosten van het inventariserende bezoek. Deze bijdrage is niet dekkend voor de werkelijke kosten van voorrijden, tijd op locatie en uitwerking nadien. Dit inventariserende bezoek is gratis bij aankoop. We hebben u aangeboden om nadere informatie te geven en ook om tot een oplossing te komen als dit een probleem is. Helaas hebben we hier geen reactie van u op mogen ontvangen. We zijn nog steeds bereid om aanvullende informatie te verstrekken en ontvangen in dat geval graag alsnog een reactie. Hartelijke groet, 't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 1/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee