M.Bongers

Verkoop en installatie van de pellethaard verliep prima, maar daarna begon de ellende toen het onderhoud om de hoek kwam kijken. Vorig jaar een onvakkundige reiniging waardoor de haard schade opliep. Het duurde 3 monteurs en vele weken verder voordat het probleem werd opgelost. Dit jaar een afspraak waarbij de monteur zich niet aan de gemaakte afspraak houdt en veel eerder voor de deur staat dan afgesproken. Een telefoontje met de planning levert een arrogante medewerker op die zich er totaal niet voor inspant om het probleem op te lossen maar doodleuk zegt dat de monteur dan pas weer weken later kan komen. Voor mij is de maat vol. Ik ben klaar met 't Stokertje.

Geen als het om onderhoud en planning gaat.

Inzet van vakkundige monteurs, een goede planning maken, houden aan afspraken en klantgerichte medewerkers bij de planning neerzetten.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer of mevrouw Bongers, bij deze willen wij u onze excuses aanbieden voor de gang van zaken. We hadden natuurlijk liever zelf deze klacht van u ontvangen dan online, maar begrijpen dat u dit gedaan heeft vanuit uw teleurstelling over onze dienstverlening. We vinden het jammer dat u dit zo ervaren heeft want het is zeker niet onze bedoeling om arrogant over te komen en zo kennen wij deze medewerkster eerlijk gezegd ook niet. We zullen uw ervaring uiteraard intern bespreken om herhaling te voorkomen. Hoewel we het spijtig vinden dat we het niet goed kunnen maken naar u toe, respecteren we uw beslissing om het contract op te zeggen en zullen dit verwerken in onze systemen. Hartelijke groeten 't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 0.5/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee