Informatie op de website of in de winkel

Ron

Ik ben zeer teleurgesteld in de handelswijze van dit bedrijf.
Men biedt op de website een kachel aan die achteraf (nota bene na eigen achterhalen) niet leverbaar is, vervolgens is er geen communicatie, heb ik diverse malen gebeld en mail gestuurd maar kreeg daar geen antwoord op. Men komt pas weken later na aandringen over de brug met het terugstorten van de betaling.
Zeer onprettige ervaring. Helaas genoodzaakt deze recensie te schrijven.
Het Stokertje biedt de kachel overigens nog steeds op de website aan. Na al dit gedoe had ik gehoopt de kachel daar niet meer aan te treffen.

Direct geld terugstorten als je iets niet kunt leveren

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Ariens, wij kregen tot onze grote schrik een melding van uw review via Trustpilot en Feedback company waaruit blijkt dat u erg ontevreden bent. Gezien uw omschrijving kunnen we ons dat goed voorstellen. We vinden het ontzettend vervelend dat onze fabrikant dit product niet meer kan leveren en daarom willen wij u bij deze allereerst onze excuses aanbieden. We hebben een omvangrijk assortiment en soms komen we er pas na bestelling door de klant er achter dat een product niet meer leverbaar is. Dit is inmiddels ook aangepast op onze website. We vinden het jammer dat u geen klacht bij ons ingediend heeft, wij hadden natuurlijk liever zelf uw klacht ontvangen zodat we sneller hadden kunnen reageren en een passend, alternatief aanbod hadden kunnen doen om onze excuses ook kracht bij te zetten. We hebben u inmiddels meerdere keren een bericht gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen. We hopen alsnog op uw reactie en willen u bij voorbaat bedanken voor de moeite.
Hartelijke groet, Ilse Hoogland van ‘t Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 0.5/5