Informatie op de website of in de winkel

Peter van der Weijden

Nadat ik in 1e instantie in oktober 2018 een pellet kachel had besteld bij een pelletkachel Assen BV welke ook door hun geplaatst zou worden, bleek de BV failliet te zijn verklaard. Ik dacht goedkoop uit te zijn maar bleek mijn betaling vooraf van 640 euro kwijt te zijn. Ik ging maar eens op zoek naar een beter bedrijf. Die had ik snel gevonden. Het stokertje in Orvelte. Ik kende hun al van naam en een bezoek tijdens het bezichtigen van het dorp 10 jaar terug. Het was inmiddels al eind november.
Nou dat was een goede keus. Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg. Kwam zeer betrouwbaar over. Ik kon afspreken om te betalen zodra de pellet kachel MCZ Amy air 6,3 kw geplaats was. Een medewerker (Klaas) kwam speciaal van te voren langs om naar mijn woonsituatie te kijken en een inschatting te doen van de mogelijkheid om hem op mijn bestaande schoorsteen te plaatsen. Hij kwam zeer kundig over. Toen direct via planning afgesproken dat het dan op 18 januari 2019 geplaatst zou kunnen worden.
Planning belde later of het ook op 8 januari kon. Beter want ik verlangde erg naar een lekkere warmtebron in mijn huis.
* januari werd hij geplaatst, door Klaas. Het werk viel tegen want de schoorsteen had binnenin wat obstakels. Maar Klaas wist dit op te lossen. Had genoeg gereedschap bij zich en ervaring om de klus te klaren. Vanaf 15.00u kon mijn pellet kachel gaan branden. Nu anderhalf dag later kan ik al zeggen dat het mij zeer goed bevalt. Ik kijk zeer tevreden terug op de gehele gang van zaken, vanaf mijn 1e bezoek aan het Stokertje in Orvelte, het telefonisch contact met de planning en tot aan het tijdstip dat Klaas (één van de eigen monteurs) de kachel heeft geplaatst.
Mijn conclusie en advies is: Zoek niet naar de goedkoopste kachel en/of kachelspecialist maar naar de beste en grootste.
En het stokertje heeft jarenlange ervaring, dus dat voelt voor mij sowieso al goed.

deskundig en duidelijk zonder overbodige poespas. Komt eerlijk en betrouwbaar over.

Geen verbeterpunten. Gewoon zo doorgaan.

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 5/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Ja
pelletkachel MCZ Amy air 6.3 kw