Informatie op de website of in de winkel

Daniël Stalman

Als je een grote aankoop doet zoals een kachel,

dan wil je graag een zaak met mensen die je kan vertrouwen en waar het gevoel goed zit.
Wat zijn wij blij dat we met 't Stokertje zaken hebben gedaan! We hebben een aantal zaken bezocht en
uiteindelijk gekozen voor 't Stokertje in Orvelte, mede door de ontvangst en het goede gevoel wat we bij Wim
kregen (vraag gerust naar hem).

Wij wonen bij Delfzijl, maar ondanks dat Groningen dichterbij is, vonden we het contact in Orvelte erg prettig.
Nou vind ik dat je een bedrijf beter kan beoordelen aan hoe een bedrijf de aftersales en service regelt, dan soms de verkoop zelf.
Bij ons was een een miscommunicatie geweest vanaf de fabrikant van de kachel.
Toen wij dit melden bij het stokertje gingen ze meteen voor ons aan de slag en heeft onze verkoper Wim
samen met de directie dit rechtgetrokken en alles voor ons naar volle tevredenheid opgelost. Wij zijn heel erg blij met onze
moderne MCZ kachel en raden iedereen aan die over een kachel nadenkt naar 't Stokertje in Orvelte te gaan!
Ze zeggen dat ze de beste prijs proberen te geven, maar wij vinden dat de service nog beter is ;-)

't Stokertje , verkoper Wim en Monteur/installateur Niels, namens Monique, mij (Daniël) en onze hond kwibbel, bedankt voor alles!!

het contact, serivce, vertrouwen

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 5/5