Informatie op de website of in de winkel

Wat een aanfluiting en totale verspilling van ons vertrouwen, benzinegeld en tijd. Vanuit Breda naar Epe gereden vanwege de zogenaamd scherpe prijzen en landelijke dekking. Zodra bekend werd dat de haard (over 3 maanden) in Breda geplaatst moest gaan worden werden echter alle registers open getrokken om ons vooral géén haard te verkopen. Zonder naar maten te vragen van onze thuissituatie werd de prijs al €500 duurder dan de duurste offerte die we tot dan bij (5) andere zaken al hadden opgevraagd. Voor inmeten zou nog eens €150 worden berekend indien geen koop werd gesloten. En installatie kon op z’n vroegst pas over 4 maanden. En dan hardop durven beweren dat het je allemaal heel erg spijt.
Conclusie: een hele duidelijke afrader!

Begin eens met waarmaken wat er allemaal voor geweldigs op de website staat over landelijke dekking.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer en mevrouw, We vinden het heel erg jammer dat u deze review anoniem heeft geplaatst want we hadden u graag persoonlijk onze excuses aangeboden en u te woord gestaan. Helaas klopt uw mailadres niet dus kunnen we ook niet benaderen. Mocht u dit nog zien/lezen dan willen we u verzoeken om een bericht te sturen naar klacht@stokertje.nl, daar waar een klacht in ieder geval bij onszelf terecht komt en we kunnen reageren alvorens het meteen online en openbaar komt zonder dat we onszelf kunnen verdedigen en een oplossing aan kunnen bieden. We hebben uw klacht uiteraard serieus genomen en navraag gedaan bij onze verkoopmedewerker. Hij geeft aan dat hij u uitgebreid advies gegeven en te woord gestaan heeft. Hij had een heel ander gevoel bij het gesprek en ook de termijnen die u noemt lagen een beetje korter, maar een feit blijkt dat u ontevreden bent en daarvoor zouden we u graag persoonlijk excuus aanbieden en u te woord staan. De reden van een lange levertijd is dat we helaas erg veel last hebben van de lange, warme zomer waardoor er weinig spreiding is en ons seizoensbedrijf nog meer last heeft van piekbelasting dan anders omdat iedereen nu tegelijk een kachel of haard geïnstalleerd wil hebben. Een dergelijke piekbelasting is moeilijk op te vangen en dat hadden wij ontzettend graag anders gezien, net zoals u en vele anderen. We hopen op deze manier toch nog uw klacht beantwoord te hebben. Hartelijke groet, 't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 1/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee