Informatie op de website of in de winkel

Door het uitgevoerde onderhoud een week geleden gevraagd of we iets over 't Stokertje wouden plaatsen. Nu hebben we in het voorjaar van 2017 een DRU Trio laten plaatsen.

Vooraf al enig onderzoek gedaan naar de verschillende zaken en onderling prijzen vergeleken. 't Stokertje was veruit de voordeligste. In de showroom wordt er ondanks enige drukte erg kundig geholpen. Men neemt echt de tijd om je wensen aan te horen en geven passend advies. De inventariserende kijk is ook erg positief bevallen. De monteur van dienst, Marcel B, heeft ons ingelicht over alle mogelijkheden voor onze woning. De creativiteit om de haard naar wens te monteren is echt een sterkte van de beste man.

Na het ontvangen van de offerte, werden we vrolijk verrast door het lager uitvallen van het totaalbedrag. De installatie kon al snel worden ingepland.

Op de dag van installatie is het ook erg vlotjes verlopen, doordat monteur al eens eerder bij ons was geweest. Hij heeft ons goed op de hoogte gebracht hoe de montage zou verlopen en heeft alles netjes achtergelaten.

Tot slot is het ons gewoonweg super bevallen bij 't Stokertje. Vanaf advies in de showroom tot de nazorg aan het gas-onderhoud vorige week. We vinden dat jullie deze beoordeling meer dan verdiend hebben!

Alles in 1 hand service en voorbereidende werk!
Klantgerichte werkwijze

N.v.t