sTN

Restaurant in Leiden

KHN

Welke Quote zou je willen delen met de leden van jouw Branche?

Stabiel internet voor een nette prijs

Combi-korting met andere producten van KPN rechtstreeks

Reactie sTN:

Beste Restaurant in Leiden,
Dank voor het plaatsen van deze goede review, wij waarderen dit enorm! Het is goed om te horen dat je ons internet als stabiel ervaart en dat daarnaast de prijs scherp is. Dit is de basis van onze producten en dienstverlenging!
Ook waarderen wij het enorm dat je ons verbeterpunten geeft, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening nog beter maken. Graag haken wij hier dan verbeterpunt geeft is juist de kracht van sTN. Kortingen bij sTN heb je altijd, je hoeft niet eerst allerlei producten af te nemen om korting te krijgen. Daarnaast is de korting niet gebonden aan allerlei voorwaarden in de kleine lettertjes en zorgen wij ervoor dat je ook na verloop van je contract direct weer de nieuwe korting krijgt (bij o.a. KPN krijg je geen pro-actief aanbod, maar moet je er zelf om vragen). Hierdoor missen klanten gemiddeld 8 maanden aan korting op een contract van 36 maanden (onderzoek Telecompaper) en dit is al gauw 20% gemiste korting, waardoor de netto ontvangen korting vaak nihil is. sTN zorgt ervoor dat je de KPN korting niet mist door proactief contractverlengingen, dit is uniek in de markt.
Hopende je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten we alsnog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag.
Namens,
Team sTN