2039 beoordelingen

Info over uw order

Westerhuis

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf was super! Snel binnen, goede prijzen. mooie druk en een prachtig proefsetje van alle soorten papier en enveloppen erbij. "Hier wil ik ook de rest van mijn huwelijks items laten drukken" dacht ik. Mijn tweede bestelling viel echter erg tegen: een proefdruk ontbrak (waar wel voor betaald), kaarten zeer verschillend gesneden waardoor zelfs bij sommige het design er bijna afvalt of er witranden zijn ontstaan bij totale vulling van het ontwerp, zelfs over de veiligheidsranden heen just to bes ure. Contact hierover kan blijkbaar alleen maar via een contactformulier, wat een ouderwetse optie! Waarom geen live chat? En bij deels nieuw bestellen, wat geen zin in contactformulier, werkt de ontvangen kortingscode ook niet.... balen zeg!

Makkelijke site, veel opties

Beter snijden! voor gelijke kwaliteit en overeenkomstig met gemaakt ontwerp. Klantvriendelijkere contactopties zoals een chat waarmee je kleine issues snel kan oplossen

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Helaas lukt het ons na meerdere pogingen niet om contact met je te krijgen. We hadden graag het probleem opgelost want als een kaartje ontbreekt en je bent niet tevreden dan lossen we het op.
Ik snap dat je graag had willen chatten, maar wij kiezen er voor om deze service niet aan te bieden omdat we via mail en telefoon betere service kunnen verlenen.
Mocht je nog contact met ons willen opnemen dan kan dat altijd.
Groetjes, Jo-Anne

Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Bestelde product(en): diverse kaarten groot en klein