2034 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

Ergo & Kristel

Vriendelijke medewerkers. Oplossingsgericht, denken mee. Bij fout ook snelle oplossing.

Ja zeker. De eerste keer toen ik belde een paar maanden geleden werd er een beetje gehaast geantwoord. Misschien was het wat druk. Maar de laatste keer werd er zeker de tijd genomen en goed gekeken hoe we het probleem snel op kunnen lossen.

Mijn kaarten met folie waren niet goed gedrukt. Bij het openen van de doos waar de eerste kaart als voorbeeld al direct getoond werd schrok ik direct want die was zichtbaar ook scheef en niet goed gedrukt. Ik vraag me af hoe iemand dat niet heeft kunnen zien want volgens mij word zeker die kaart boven op en handmatig ingedaan. Daarnaast heb ik achteraf gezien 27 gouden enveloppen gekregen ipv de bestelde 30. Mogelijk heb ik deze niet meer nodig en anders geef ik iemand een witte enveloppe met kaart. Maar ik vind het wel een beetje slordig dat er dus niet goed gecontroleerd wordt. Dat zou mijn tip zijn. Verder als er iets niet goed is word dit wel direct opgelost! Dus vwb klachtenbehandeling ben ik zeer tevreden.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor je positieve en eerlijke review. We hebben intussen contact met je gehad en alles kunnen bespreken en oplossen.
Succes met de voorbereidingen voor de bruiloft en dag met prachtige herinneringen toe gewenst.
Groetjes, Jo-Anne

Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Bestelde product(en): Trouwkaarten