2039 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

Prima, alles op tijd binnen en netjes.

Fijn tekenprogramma.

Bij de save the date kaarten kun je niet alle papiersoorten kiezen terwijl die wel meekwamen met de proefdruk. De keus voor plaatjes in het tekenprogramma vind ik erg beperkt. Bij het kiezen van het lettertype zag je bij het dropdownmenu maar 1 lettertype tegelijk, het kijkt lekkerder als je er meer tegelijk ziet. Bij het toevoegen van nieuwe tekst kon je niet kiezen voor goudfolie. Ik heb daarom een andere goude tekst moeten kopiëren om die keus wel te krijgen.

Ik heb eerder een geboortekaartje bij hippegeboortekaartjes.nl besteld en het was een feestje om de doos uit te pakken vanwege de versiering van de doos en zelfs een klein kado erbij (een slinger die ik daarna aan het wiegje heb gehangen). Omdat dit een zelfde soort site was (zelfde tekenprogramma en service) had ik dat nu ook verwacht. Niet perse nodig, maar wel een goede marketingtruc, want ik zou zo weer bij die site bestellen.

Ik vond ook de site van special moments.nl mooier en meer keus voor plaatjes en net even lekkerder werken. Maar ze hadden niet het lettertype dat ik op jullie site al had gevonden dus ben ik toch maar voor jullie site gegaan.

Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Bestelde product(en):