2033 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

Naomi

We hebben hier mooie kaarten besteld en we waren erg tevreden over de snelle levering.
Het ontwerpen van de kaart ging goed, maar het verder gaan naar het bestellen verliep niet helemaal vlekkeloos helaas.

De kaart zag er mooi uit. De kleuren waren zoals we zo op de computer hadden gezien. De levering was erg snel dus daar waren wij heel erg blij mee.
We vonden het leuk om een proefpakketje te ontvangen om de mogelijkheden te zien wat betreft papier en enveloppen. De proefdruk was ook nog eens gratis. Heel erg leuk!

We hadden onze verlovingskaart ontworpen en wilden hem graag bestellen. Echter was de kaart toen opeens verdwenen. Er werd bij het verder gaan naar bestellen ook niet eerst gevraagd om de kaart op te slaan en wij hadden dat ook nergens zien staan. Wij vonden het heel erg vervelend, want toen konden we weer helemaal opnieuw beginnen. Dat heeft heel erg veel tijd gekost. Wellicht kan het duidelijker op de site komen dat de kaart opgeslagen moet worden voordat je verder kunt naar het bestellen?

Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Bestelde product(en):