2032 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

Martijn

Alle processen liepen online, dat was allemaal zeer goed geregeld en duidelijk. Veel keuze in het assortiment, de stappen in het bestelproces zijn ook zeer duidelijk en de communicatie op de site is helder.

Veel keuze, maar vooral veel mogelijkheden om -eventueel aan de hand van bestaande sjablonen- je eigen kaart vorm te geven. Fijn dat je veel verschillende versies kunt opslaan.

Bij het zelf ontwerpen van de kaart zou het fijn zijn als je beeldelementen of tekstvakken ook met de pijltjestoetsen zou kunnen verplaatsen. Met de muis alleen is soms net niet nauwkeurig genoeg.

Afhankelijk van het bestelmoment duurt het soms lang voordat je iets binnen hebt. We hebben een proefdruk op vrijdagmiddag besteld en die kwam pas op dinsdagmiddag aan. Dat duurde wat mij betreft te lang. Ter vergelijking: bij Coolblue kun je een elektrisch apparaat bestellen op vrijdagavond 23:00 uur dat vervolgens op zaterdagmorgen aankomt. Ik snap dat zo'n kaart nog gedrukt moest worden, maar toch. Als het een paar dagen gaat duren, geef dat in elk geval duidelijk aan.

Dit alles is overigens klein bier, want in het algemeen was de ervaring prima!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Beste Martijn,
Vervelend dat je de proefdruk zo laat kwam. Vaak gaat de vrij/zaterdag post bij PostNL minder goed. Wij geven het vrijdagavond wel mee met hun maar ik ervaar ook vaak dat mijn kaarten er zaterdag niet zijn. Op maandag wordt niet bezorgd. Ik kan je wel meer garanderen dat een pakket sneller wordt geleverd. Je bestelling wordt een pakket als je meer dan 20 kaarten besteld. Tip: proefdruk niet op vrijdag bestellen. Andere dagen gaan bij PostNL beter.
Bedankt voor je opbouwende review!
Hartelijke groet, Jo-Anne

Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Bestelde product(en):