Klantvriendelijkheid/ Service
Levering
Kwaliteit van onze stickers
Bestelproces

Vakvereniging HZC

Prima, goede afspraken na telefoongesprek

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Goede informatie via telefoon vind ik altijd prettiger dan alles per mail.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ja, over het inpakken van de stickers. Wij ontvingen een flinke doos voor een klein pakketje dat nu € 7,-- kostte.
Onnodig mijns inziens, dit had gemakkelijk in een luchtkussen envelop gekund die in de brievenbus past (vandaar de mindere beoordeling bij levering)

Reactie Stickers.nl:

De reden dat wij het in een doosje verzenden is:
- Wij verzenden altijd als pakket via Post.nl, zodat er een tracktrace nummer aan de zending verbonden is. Zowel de klant als wij weten waar het pakket is en door wie het aangenomen is. Wanneer een pakket niet zou aankomen of verdwijnen in de post zouden wij de maatwerk stickers opnieuw moeten maken en verzenden. Dit weegt voor ons niet op tegen het direct verzenden als pakket met handtekening.
- Daarnaast is 2x verzenden belastender voor het milieu.
- Wij zijn nog aan het kijken naar ander mogelijkheden van verpakken, maar het zal altijd een pakketdoosje blijven.
- De stickers goed verpakt zijn en er geen kreuken in komen en door verpakking in een zakje worden ze niet vochtig.
- Wij verzenden orders van verschillende oplagen en de ene keer is de vulling van de doos meer dan anders.
- Het materiaal dat wij gebruiken om onze orders te verzenden is te splitsen voor recycling.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Team Stickers.nl

Score voor Stickers.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
doorzichtige stickers met logo op maat