Frank Bombay

Ik wilde transparante vinyl stikkers met groen en wit. Dus bij de bestelling een PNG aangeleverd met transparant, groen en wit. Na ontvangst van de stickers bleek dat wit ook transparant werd gemaakt en dus mijn stickers waardeloos zijn. Bij de bestelling blijkt dus bij de keuze transparant niet aangegeven dat wit niet mogelijk is. Na diverse mailberichten om mijn geld terug te krijgen kon ik hier naar fluiten, zij vonden dat ik dat maar moest kiezen voor speciale stickers wat nergens stond aangegeven op het bestelformulier maar ergens achteraf op de site. Zeer slechte services dus!

Reactie Sticker.nl:

Bij ons kun je transparante stickers met dekwit en transparante stickers zonder dekwit bestellen. Dekwit houdt in dat er witte inkt toegevoegd wordt aan het drukproces. Standaard drukken wij met de kleuren CMYK. Deze afkorting staat voor de kleuren blauw, rood, geel en zwart. Witte inkt is bij een witte ondergrond niet nodig, aangezien de ondergrond al wit is. Bij een transparante ondergrond is wit onder andere nodig als je wit in het ontwerp hebt zitten. Dit staat op meerdere plaatsen aangegeven op onze website.
Als je wit wil toevoegen aan het drukproces, dien je op het bestelformulier te kiezen voor de optie 4/0+wit of 0/4+wit. Ook moet je een vectorbestand aanleveren waarin de witte delen aangegeven staan als C:0 M:0 Y:1 K:0. Dit staat vermeld in de aanleverspecificaties. Deze klant heeft 4/0 besteld. Ook heeft hij een PNG aangeleverd en geen vectorbestand.
We snappen dat de klant teleurgesteld is. Wij hebben echter geleverd wat hij besteld heeft, vandaar dat we geen geld terug geven. Om hem tegemoet te komen, hebben we een korting aangeboden. De klant wil daar geen gebruik van maken.
Om teleurstellingen achteraf te voorkomen, raden we mensen aan om het bestelformulier goed te lezen. Kom je ergens niet uit? Of twijfel je over wat je moet bestellen? Neem contact met ons op.

Score voor Sticker.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee