Kadua

Goed product, goede site en goede service!

Negatief: 1. op het feedback formulier kun je geen "negatieve"opmerkingen plaatsen alleen maar positieve! 2. als je op de website zelf een sticker wilt ontwerpen dan krijg je een mega prijs als aanbieding. Wij hebben dus in 1e instantie gekozen om een upload van een eigen ontwerp te doen maar konden tegen dezelfde prijs in het upload schema, en dat is dus anders dan bij het zelf ontwerpen, alsnog een online een sticker ontwerpen! Kijk maar even wat jullie doen met deze opmerking en als het onduidelijk is dan hoor ik het graag zodat ik kan aangeven wat ik bedoel!!

Reactie Sticker.nl:

Bij het standaard formulier van de Feedback Company kun je inderdaad geen negatieve punten invullen. Vandaar dat we in onze uitnodiging aangegeven hebben hoe je contact met ons kunt opnemen als je ergens niet tevreden over bent.
Op onze website kun je op twee manieren stickers ontwerpen. Dit kan direct via de ontwerpmodule of aan het einde van je bestelling. Bij de eerste methode kun je direct ontwerpen. Bij de tweede moet je eerst een bestelling plaatsen. In dit geval heeft het verschil in prijs te maken met het materiaal. Bij de ontwerpmodule kun je op dit moment alleen nog maar stickers van vinyl bestellen. Bestel je via het bestelformulier, dan heb je veel meer keus qua materialen. Deze klant heeft gekozen voor stickers op rol van folie PP. Dit materiaal is vaak goedkoper dan vinyl. We zijn bezig om de ontwerpmodule te verbeteren, waardoor je daar straks meer keuze hebt.

Score voor Sticker.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja