Sabine

De stickers zijn er precies zo uitgekomen als ik hoopte. Website werkt ook fijn. Enige minpunt is dat ik geen bevestigingsmail binnen kreeg en ik door vakantie erg lang moest wachten. Dan is het wel fijn om van te voren te laten weten wanneer we het precies kunnen verwachten als het later is. Dat was nu erg onduidelijk. Er stond wel een verwachte levertijd bij, maar deze werd ruim overschreden. Toen ik belde en vertelde dat ik het voor een bepaalde tijd nodig had, hebben ze hun woord gehouden en kreeg ik het alsnog op tijd binnen.

Reactie Sticker.nl:

We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de geleverde stickers en de werking van de website.
Bij ons krijg je altijd een bevestigingsmail van je bestelling. We hebben echter gemerkt dat de laatste tijd vaak mails van ons in de spambox terechtkwamen, waardoor mensen ze over het hoofd zagen. We hebben wat aanpassingen in ons systeem gedaan. We hopen dat het probleem daarmee opgelost is. Mocht je hetzelfde probleem hebben? Laat het ons weten.
Wat betreft de levertijden tijdens de vakantie. We hadden op onze website aangegeven dat de levertijd kon afwijken, maar we hebben inderdaad geen exacte datum genoemd. We zullen ons best doen om dat in de toekomst duidelijker aan te geven.

Score voor Sticker.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja