Jacqueline

Afgelopen jaar hebben we 2x ca. een week onze hond in pension gehad. De 1e keer kwam hij thuis met kennelhoest, verder heeft hij het wel naar zijn zin gehad denken we. Fijn dat Beau bij jullie welkom is, niet iedereen wil blijkbaar bulletjes opvangen. Wegbrengen en ophalen snel geregeld.

Jarenlange ervaring met honden en katten is wel zichtbaar, fijn ook om te weten dat de dierenarts heel regelmatig langskomt. De match van onze Beau met andere honden wordt goed afgestemd, ook samen met een andere hond in 1 verblijf wordt goed beoordeelt door jullie. De gescheiden buitenvelden zijn ruim voldoende voor de honden. Voor zover wij kunnen beoordelen is er voldoende personeel aanwezig.

Bij het ophalen van de hond zou er iets meer informatie gegeven kunnen worden hoe het verblijf van Beau bij jullie is geweest. De verblijven van de honden zien er wat kaal uit, het geheel komt wat ongezellig over maar ja, dit is uit de mond van een mens, wellicht hebben honden dit niet in de gaten, haha.
Wat bijvoorbeeld leuk zou zijn is dat wij zelf tijdens onze vakantie na een aantal dagen via de app wat te horen krijgen over hoe het gaat met Beau tijdens zijn verblijf bij jullie. Misschien is dit mogelijk in de toekomst.

Score voor Stichting Rijpickerwaard: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: