De levering
Informatie
Uw (s)teunactie

VZW FC Tenstar Melle

De aangeboden bonnen zijn niet up-to-date. Een vervaldatum die te kort is.
Als je ook even rondkijkt vind je de bonnen in andere media, zelfs aan betere voorwaarden.
Een beetje een teleurstelling.
Kwaliteit van het boekje is goed, levering ook, informatie en communicatie was ook ok.
Ik beveel het niet aan omwille van de bonnen.

Reactie Steun fondswerving:

Wij waren verrast door deze beoordeling die zich met name richt op looptijd van de gebruikte coupons. Vooral omdat wij een degelijk reactie in de afgelopen 15+ jaar nog niet eerder hebben ontvangen. Wij ontvangen juist veel positief feedback over de coupon aanbiedingen en met name de lange looptijd van de coupons. Wij hebben de klant gebeld en het bleek dat de klant in juli heeft besteld maar pas in september met de boekjes is gaan collecteren. Aangezien wij ons coupon aanbod altijd per 1 september vernieuwen en de klant pas in september de actie heeft gehouden had de klant beter boekjes met de nieuwe coupons moeten ontvangen. Hier is sprake van een misverstand tussen de klant en (s)teun over de timing. Wij hebben de klant alsnog nieuwe coupon blokken aangeboden die makkelijk te monteren zijn in de bestaande boekjes waardoor de actie met nieuwe coupons met een lange geldigheid tot eind 2020 voortgezet kan worden.

Score voor Steun fondswerving: 2.5/5
Beveelt u het bedrijf aan? Nee