Sterkado

Als je de punten omrekent naar euro;s en kijkt wat sterkado vraagt aan punten dan zijn het belachelijk hoge prijzen. Ook geen idee hoe ik iets van bol.com kan bestellen, heb ik wel ergens gelezen.. maar goed.. heb toch mijn keuze kunnen maken. hoop dat het ook nog aankomt (volgens website dhl ligt het al bij de buren, maar die zijn er nu niet)

Reactie Sterkado:

Beste heer/ mevrouw,
Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Wij bieden niet alleen een cadeau maar een totaalconcept waarbij we marktconforme prijzen hanteren. Je hebt een mooi cadeau ontvangen van jouw werkgever, logt in op een persoonlijke webshop en krijgt de cadeaus thuisgestuurd.
De samenstelling van het assortiment hangt af de keuze die de werkgever maakt tijdens bestelling van het eindejaarsgeschenk. Indien de Bol.com kaart dit jaar geen keuzemogelijkheid is geweest, dan heeft de werkgever een ander pakket gekozen dit jaar waarbij deze bon niet is opgenomen. Dat kan volgend jaar weer anders zijn, daar hebben wij echter geen invloed op. Dat bepaalt jouw werkgever uiteindelijk.
Hopelijk valt het bestelde cadeau in de smaak.

Score voor Sterkado.nl: 2.5/5
Beveel je STERKADO aan? Nee