Kreuger

Wij hebben alle kozijnen, voor en achter laten vervangen door nieuwe kozijnen mét HR++. Vanaf het begin bij de bestelling van alle materialen was er een goed advies van hun kant door de vele ervaringen die men reeds had.
Bij de opbouw werkzaamheden was er een heel goed overleg onderling en alles is uitermate vakkundig geplaatst.
Ik zelf ben “Pietje Precies”, maar zij leverden ook perfect werk af. “Grandioos/perfect” in één woord.
De monteurs verdienden wat ons betreft de titel “werknemer van de maand”, wat wij ook kenbaar hebben gemaakt bij Sterkozijn
De afwerkpunten die er waren zijn ook tot in de perfectie uitgevoerd en je kunt zien dat hier de klant ook nog steeds koning is.
Bij “klachten/opmerkingen” direct bellen! En na 3 maanden een verzoek ingediend om de deuren bij te stellen. Dit was geen enkel probleem en het is meteen naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Voor klantvriendelijkheid, uitvoering én nazorg een dikke tien. Wij zijn heel blij dat we voor sterkozijn hebben gekozen omdat het een beste investering is, waar een mooi en gedegen stuk werk voor is geleverd. Perfect!

Score voor Ster Kozijn: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kozijnen mét HR++ glas