Loods XL

Levering op tijd
Expertise

Yvonne

Nooit meer kopen bij dit bedrijf

Product snel geleverd

We hebben een bureau besteld, wat zeiknat werd afgeleverd. In een zeer onvriendelijk telefoongesprek, waarin onze klacht direct werd afgedaan met: dat kan niet. Ik werd steeds in de rede gevallen door de medewerker aan de telefoon en kon pas mijn verhaal vertellen nadat ik gevraagd had of ik mijn klacht mocht vertellen zonder in de rede gevallen te worden. De chauffeur die bij aflevering ook toe gaf dat het product nat was, wist nu achteraf van niets meer. De planken zijn inmiddels kromgetrokken, gescheurd en er zijn nu al kieren van 0,7 cm, terwijl het hout nog steeds niet helemaal droog is. Onze klachten werden afgedaan met: het is een natuurproduct, kieren mogen 1,5 cm (!!!!!!) zijn. Kortom, we dachten tijd te besparen door een kant en klaar bureau te kopen. Nu moet mijn man alle planken opnieuw gaan schroeven (nadat het hout gedroogd is). Het product wat is geleverd door steigerhouttrend gaan wij zo niet neerzetten. Al vaker producten van steigerhout besteld bij anderen, maar nog nooit zo'n ervaring gehad. Maar dan was het hout waarschijnlijk goed gedroogd en werd geen nat hout verwerkt.

Reactie Loods XL:

Beste Yvonne,
Bedankt voor je review en vervelend om te horen. Wij kunnen ons niet geheel vinden in je verhaal.
De kenmerken van steigerhout staan allemaal keurig op de website vermeld, steigerhouten meubelen worden gemaakt van losse planken, hierdoor is het niet te voorkomen dat er geen kieren tussen de planken komen. Wij hanteren hier een marge voor en de aangegeven ruimte tussen de planken valt hier nog ruim binnen.
Wij hebben de chauffeur gesproken en hij geeft aan dat dit niet gezegd is, we hebben toen aan je aangegeven dit in het midden te laten gezien wij niet bij de levering aanwezig waren. Zoals aangegeven is het erg koud, het meubel staat 1,5 dag in een koude vrachtwagen en kan daarom klam aanvoelen. De mevrouw van de klantenservice heeft je laten uitspreken en het verhaal is meermaals herhaalt. Het verhaal is zeker niet afgewimpeld, er is aangegeven wat de kenmerken zijn en dat wij graag per mail foto's ontvangen om de klacht te beoordelen.
Het meubel dient binnen 5 dagen gemonteerd te worden, gezien hout anders krom zal gaan trekken. Ook dit is vindbaar op onze website.
Zoals je wellicht begrijpt kunnen wij geen klachten in behandeling nemen als de genoemde punten binnen de kenmerken van steigerhout vallen.
Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dit graag.
Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
bureau