Loods XL

Levering op tijd
Expertise

Hedwig

Onlangs hebben we een steigerhouten bureau bij @steigerhouttrend gekocht. Van het bureau kan 1 lade goed open, de andere 2 lades niet of nauwelijks. Als je hierover contact opneemt, krijg je eerst de reactie dat je de schroefjes beter moet aandraaien 😵‍💫 Die paar schroefjes die er in zitten, kunnen niet meer aangedraaid worden!
Vervolgens kunnen ze pas 6 weken na aankoop een monteur sturen.
Helaas kunnen wij die dag niet. De volgende serviceronde vindt dan pas in september plaats! Zo ga je toch niet met je klanten om! Wat een slecht bedrijf😡😤
Beste mensen, bestel nooit iets bij @steigerhouttrend, want de service is ronduit slecht!!!

Vriendelijkere klantenservice, snelle probleemoplossing

Reactie Loods XL:

Beste Hedwig,
Vervelend om te horen. Het kan voorkomen door de werking van het hout dat de schroeven iets los gaat zitten, daarom hebben wij eerst geadviseerd dit uit te voeren omdat het kan zijn dat het probleem dan al is opgelost. Dit was echter niet het geval en daarom hebben je ingepland voor service.
Zoals uitgelegd rijden wij niet wekelijks een serviceroute en daarom is het 5 weken later ingepland. Helaas kan u dan niet.
We willen graag de problemen verhelpen, echter dient er dan wel iemand aanwezig te zijn.
Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Steigerhouten bureau