Loods XL

Levering op tijd
Expertise

Hanneke

Een loungebank besteld met opbergsysteem. krijg ik 1,5 dag vantevoren te horen dat dat niet mogelijk is per mail. Neee dacht ik. De kussens had ik ergens anders al besteld en die waren er al. En weer 2 maanden wachten. Dus was dat geen optie. Daarna begon de ellende. Met excuses en een tuttig houten hart is alles afgekocht. Nu moet ik mijn kussens binnen leggen of een wachterdichte kast van € 400,00 bestellen. Ik heb een bank die ik niet wil en ik zit met extra kosten. Dit is het geval slechte klantenservice. Ze hadden mij kunnen bellen en samen tot een oplossing kunnen komen. Ik ben een zeer ontevreden klant. Wat is de service en communicatie daar slecht. En kreeg ik van de koeriers te horen dat zo'n opbergsysteem bij deze type bank helemaal niet kan. Waarom weten zij dit wel en de klant niet. En de vinger maar naar de klant wijzen, en zelf hebben ze alles goed gedaan. En is het in hun geval foutje, bedankt! Zo balen dit.

betere klantenservice waarbij de klant centraal staat en niet het bedrif

Reactie Loods XL:

Beste Hanneke,
We begrijpen dat de situatie erg vervelend is, helaas heeft er op de site een fout gestaan en i.v.m. de constructie was het niet mogelijk om een opbergsysteem in de gewenste loungebank te plaatsten. Dit hebben wij voor levering gecommuniceerd.
Je geeft aan dat je van de koerier te horen hebt gekregen dat het niet mogelijk is dat er geen opbergsysteem in de loungebank kan, echter hebben wij dit 2 dagen voor levering gemeld toen de meubelmaker aan het meubel zou beginnen.
We hebben je 3 opties aangeboden. Optie 1 was dat je voor een ander model kan kiezen waarbij een opbergsysteem wel mogelijk is en de afgesproken leverdatum laten staan, optie 2 was dat je er nog over na kon denken en we de leverafspraak zouden verplaatsen, echter is hierbij niet aangegeven dat dit 2 maanden zou duren. Optie 3 was dat je de bank zou nemen zonder opbergsysteem. Je bent voor optie 3 gegaan, het bevreemd ons dan ook dat je nadien een klacht indient dat je een loungebank hebt zonder opbergsysteem.
We hebben ons best gedaan met een presentje en de terugbetaling, het kan uiteraard dat het niet helemaal je smaak is maar telefonisch gaf je op een niet erg respectvolle manier aan wat je er mee gedaan hebt.
We wensen je veel plezier van de loungebank.
Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
loungebank