Loods XL

Levering op tijd
Expertise

Jelle Houtsma-Grech

De balie werd op een verkeerd adres afgeleverd. Hoewel duidelijk was dat zijzelf een fout hadden gemaakt weigerden ze om de balie op het goede adres af te leveren. De kosten die wij moesten maken om de balie op het goede adres te krijgen werd niet door hen vergoed.
Daarbij was het telefoongesprek met dit bedrijf een bedroevende ervaring. Een schreeuwende man aan de telefoon die je niet liet uitpraten om vooral bezig was om af te geven op het feit dat wij Amsterdammers zijn. Wat een slechte beurt.

geen idee. heb het eindproduct nog niet kunnen beoordelen want staat op een verkeerde locatie

weet niet waar te beginnen. Misschien is een eerste verbeterpunt om ruiterlijk toe te geven dat je als bedrijf een fout hebt gemaakt.

Reactie Loods XL:

Beste Jelle,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent, helaas is er een miscommuncatie
ontstaan over het afleveradres. In de mail gaf je aan dat het factuuradres tevens het afleveradres is, hier is onze transportplanning dan ook vanuit gegaan. 30 minuten voor aankomst heeft onze chauffeur meerdere malen naar diverse nummers gebeld, helaas zonder gehoor.
Gezien er niemand aanwezig was bij de levering, is het meubel op de adres geleverd was die bij ons in het systeem stond. Helaas werden wij, nadat de chauffeur al bij de volgende klant was, gebeld dat het meubel niet op de juiste locatie was geleverd. Op dat moment konden wij de chauffeur niet meer terug laten rijden om het meubel te verplaatsen.
Wat betreft het telefoongesprek, mijn collega heeft het gesprek op een normale manier beeindigd gezien zij helaas niet de kans kreeg om haar verhaal te doen en enkel een schreeuwende meneer aan de telefoon had.
Ons excuses voor de miscommunicatie en we hopen dat je veel plezier van het meubel zal hebben.
Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
steigerhouten balie