Loods XL

Levering op tijd
Expertise

lenderink

Steigerhouten kast Redan met industriele handrepen gekocht.

Alleen moest ik de kast herstellen, ivm de deuren niet dicht konden, rechte kant deur 15 mm opening, linke kant 5 mm opening, dus een zeer groot verschil. Verder zat er géén rechte lijn in met de lade.
Grote openingen tussen de steigerplanken.

Klantenservice zij, dat hoort bij steigerhout (vreemde reactie,vond ik, gezien wij al steigerhouten spullen hebben, en dit niet hebben)

Dus ik ben gewoon teleurgesteld door "Steigerhout Trend", vooral de klantenservice is erg slecht.

nvt

klanten serieus nemen, met klachten

Reactie Loods XL:

Beste heer/mevrouw,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Echter vallen de doorgegeven klachten binnen de normen van steigerhout. Steigerhout heeft als kenmerk dat er naden tussen de planken kunnen ontstaan, aangezien het losse planken zijn en door de werking van het hout is het niet te voorkomen dat er openingen ontstaan. De doorgegeven openingen vallen binnen onze normen, dit kan je terugvinden op onze website.
Wat betreft de deur, we hebben gevraagd of het mogelijk is om dit zelf te herstellen zodat je direct weer gebruik kan maken van de kastdeur. Dit is zeer eenvoudig te verhelpen door het pennetje iets te verplaatsen. Indien dit niet lukt dan horen wij dit graag.
Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag.
Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Steigerhouten kast Redan met industriele handrepen