Loods XL

Levering op tijd
Expertise

M.Schipper

Slecht

De tafel werd beschadigd afgeleverd. We hebben hem nu een paar weken in gebruik en ziet er niet meer uit. Vies, kringen, vlekken en echt niet mooi. Je ziet er echt alles op. Had hem gekocht met behandeling die volgens mij niet is uitgevoerd. Heb contact gezocht om het op te lossen maar geen handreiking. Advies was om een tafelkleed te gebruiken, onderzetters, zelf een behandeling uit te voeren etc. Maw; niet kopen, is niet fit voor normaal dagelijks gebruik. .

Reactie Loods XL:

Beste Schipper,
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de geleverde tafel. Je geeft aan dat de tafel beschadigd is binnen gekomen, hier hebben wij echter nooit een klacht over ontvangen anders hadden we dit uiteraard voor je verholpen. We hebben 1 maand naar levering een klacht ontvangen over vlekken die ontstaan zijn in het blad na gebruik van de tafel.
De tafel is behandeld met een waterafstotende laag. Echter is het wel zo dat je bij betonlook erg voorzichtig met het blad moet omgaan, daarom hebben wij tips gegeven hoe je kan voorkomen dat er meer kringen op het blad komen.
We hebben je aangeboden om de tafel opnieuw te behandelen met de waterafstotende laag, hierdoor is de tafel extra beschermt en zullen de vlekken die in het blad zijn gekomen verdwijnen. Helaas hebben wij geen reactie meer ontvangen op onze laatste email.
Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Betonlook ovaal tafel Lillie