Loods XL

Lamentabele behandeling & kwaliteit

Alles

Reactie Loods XL:

Beste Stephen,
Vervelend om te horen dat je tevreden bent. Helaas is er na de levering schade aangetroffen bij het meubel, echter was dit bij het uitleveren niet het geval.
De chauffeur heeft 30 minuten, zoals in de mail aangegeven, voor aankomst gebeld. Tijdens dit gesprek is er aangegeven dat de chauffeur het meubel onder de overkapping mocht plaatsen, er is niet gesproken over dat er iemand binnen 10 minuten aanwezig zou zijn. De chauffeurs hebben 15 minuten van het vorige adres naar jou adres gereden en daarna 20 minuten bezig geweest met uitladen en installeren voor het volgende adres, in tussentijd hebben wij geen bewoners gezien.
We hebben direct aangegeven dat het meubel met spoed naar binnen gebracht moest worden vanwege de regenbuien de dag van leveren, hier is betonlook niet tegen beschermd.
Omdat wij de gehele situatie erg vervelend vinden hebben we je aangeboden om de tafel retour te sturen, ondanks de beschadiging, wat normaliter uiteraard niet mogelijk is. Helaas wil je hier geen gebruik van maken.
Mocht je de tafel toch nog retour willen sturen horen we dit graag per e-mail.
Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tafel betonlook