Loods XL

Levering op tijd
Expertise

Bevers

De tafel ziet er wel top uit, maar de klantenservice was ontzettend asociaal. Die zouden nog veel kunnen leren van de productiemedewerker die we hebben gesproken. Een heel onzeker gevoel gehad over potentiële oplichting en dat we ons geld kwijt zouden zijn, terwijl dit onnodig blijkt. Blij met de tafel, maar ik bestel er nooit meer!

Er werd niet gecommunniceerd dat de leverdatum niet gehaald ging worden. Na meerdere keren vragen, kregen we steeds te horen dat ze niks konden laten weten omdat het nog bij de poedercoater stond. Daarop vroegen wij steeds of ze de poedercoater konden vragen wanneer de tafel stond ingepland,
maar werden we afgesnauwd en als vervelend bestempeld. Na meerdere keren dit aan te vragen (en ons nummer geblokkeerd werd), is er eindelijk contact gezocht met de poedercoater en een half uur later hadden we een mail met de leverdatum. Dan denk je, dit had niet zo moeilijk te hoeven gaan. De leverdatum was geschat op 2-8 weken en de tafel was er uiteindelijk na 14 weken (zonder dit aan ons door te geven dus).

De maker van het blad heeft ons ook nog gebeld om zeker te zijn dat de opmerking van ons goed begrepen was, dit was juist weer een heel positief gesprek.

Mooi product!

Klantenservice is laks en onvriendelijk

Reactie Loods XL:

Beste Kirsten,
Bedankt voor uw review en jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de klantenservice.
Uiteraard is het zeker niet onze bedoeling om een klant te laten denken dat ze hun geld kwijt zijn na het plaatsten van een bestelling, wij leveren al onze meubels uit, zo ook bij u. Waarom kreeg u het gevoel dat de tafel niet meer geleverd zou worden?
We hebben telefonisch aan uw partner meerdere malen uitgelegd dat het poedercoaten van het tafel frame via een externe fabriek gaat, dit is een groot bedrijf en geeft ons, ondanks dat wij dit graag zouden willen, geen informatie over hun planning. Wij zijn dus geheel afhankelijk van de fabriek wanneer wij het frame retour krijgen. Op het moment dat er een bestelling klaar staat bij de poedercoater krijgen wij een email, zodra wij deze email ontvangen laten wij de klanten direct weten wanneer wij komen leveren, op deze manier is het ook bij u gegaan.
Wij hebben op 12 oktober eind van de dag telefonisch contact gehad met uw partner en hebben aangegeven de status op te vragen bij de poedercoat fabriek en dat de verwachting was 1 dag later meer informatie te kunnen geven, helaas zoals hierboven ook aangegeven hebben wij hier geen reactie op ontvangen met een exacte datum. U geeft aan steeds zelf te moeten bellen, echter krijgen wij ook niet de kans om zelf te mailen/bellen. Wij hebben aangegeven dat de verwachting was 1 dag later uitsluitsel te kunnen geven over de levering, echter belt uw partner 14 oktober vroeg in de ochtend (circa 1,5 dag later) opnieuw om de status op te vragen. Diezelfde ochtend 14 oktober hebben wij een email ontvangen van de poedercoat fabriek dat het frame klaar staat, dit is dan ook de reden dat u dezelfde dag een email heeft ontvangen met daarin de leverdatum.
U geeft aan dat u 14 weken heeft moeten wachten op de tafel, als wij in ons systeem kijken is de tafel met 12 weken geleverd. Op onze website staat dat de levering circa 2-9 weken is, hierbij staat duidelijk dat het iets langer kan duren en dit een indicatie is. In de mail van 21 september hebben wij direct aangegeven dat de levertijd van poedercoat iets langer kan duren. Jammer om te lezen dat u aangeeft dat dit niet is doorgegeven.
Tevens zien we dat u aangeeft dat het telefoonnummer geblokkeerd is, dit vinden wij erg vreemd en zijn verbaast om te lezen dat wij hiervan beschuldigd worden, wij zien geen reden waarom wij het telefoonnummer zouden moeten blokkeren. Mijn collega kan zich nog herinneren dat er bij het laatste telefoongesprek is aangegeven door uw partner dat hij geen telefonisch contact kon krijgen met een ander nummer en wat hier de reden van was. Mijn collega heeft toen aangegeven niet te weten waar dit aan ligt en dat hij wellicht bij zijn provider informatie kon opvragen, wellicht een slechte verbinding. Om dan nu te lezen dat uw partner blijkbaar dacht dat zijn nummer geblokkeerd is vinden wij erg naar en jammer, dat uw partner dit niet direct aan ons gevraagd heeft maar met dit idee is blijven lopen en blijkbaar in de veronderstelling was dat zijn nummer geblokkeerd is. Nogmaals dit hebben wij niet gedaan en zouden wij ook nooit doen, wij begrijpen namelijk ook wel, mochten wij een nummer blokkeren dat u uiteraard met een ander nummer contact zal zoeken met onze klantenservice. Nogmaals voor de duidelijkheid, het nummer is nooit geblokkeerd geweest.
Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over de tafel en de communicatie met onze meubelmaker wel als positief heeft ervaren.
We wensen je veel plezier van de tafel.
Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Eettafel betonlook