Loods XL

Levering op tijd
Expertise

Isabel

Ik had een bed besteld bij steigehout trend, na bijna 3 maanden wachten, bellen ze de avond van tevoren af dat ze niet kunnen komen. Uiteindelijk nieuwe afspraak gemaakt, komen ze niet opdagen. Na veel gezeik aan de telefoon de overeenkomst ontbonden, met veel moeite. In eerste instantie zei steigerhout trend dat het niet mogelijk was om te ontbinden maar volgens hun algemene voorwaarden kon dit wel gewoon. Uiteindelijk ontbonden maar hebben ze het geld niet binnen 30 dagen overgemaakt, ook daar moest ik weer achteraangaan. Waardeloos bedrijf.

klantvriendelijkheid, afspraken nakomen

Reactie Loods XL:

Beste Isabel,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Helaas kunnen wij ons niet helemaal vinden in je review.
De levering hebben wij helaas moeten verplaatsen doordat er corona is geconstanteerd in onze werkplaats. Je gaf aan dat je in de zorg werkt, we vinden het dan ook jammer om te horen dat er weinig begrip is dat de levering om deze reden niet door kon gaan.
We hebben direct gezocht naar een oplossing om het meubel via een externe leverancier de volgende dag te versturen, je gaf aan dat dit niet mogelijk was i.v.m. werk, het meubel kon enkel op zaterdag geleverd worden. We hebben je bestelling bij onze externe leverancier aangemeld als zaterdag levering. Helaas is er in hun planning iets fout gegaan waardoor het meubel niet op de aangegeven zaterdag geleverd is. Uiteraard is dit ontzettend vervelend.
Doordat de levering niet goed was gegaan gaf je aan het meubel te willen annuleren, wat wij erg jammer vinden. Helaas kunnen wij niet in de planning van een externe transporteur kijken en ligt dit buiten onze macht. De reden dat de annulering in eerste instantie wat moeilijk was omdat je meubel immers al onderweg naar het afleveradres en volledig geproduceerd is naar jouw wensen.
Je geeft aan dat je bijna 3 maanden hebt moeten wachten op de levering, ik heb dit even voor je uitgezocht en het meubel zal met 9 weken geleverd zijn (dit zijn onze actuele levertijden). We begrijpen dan ook niet waarom je 3 maanden aangeeft.
We wensen je veel succes met de zoektocht naar een nieuw bed!
Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
lima bed