Loods XL

J. Vreugdenhil

Slechte klantenservice.

Reactie Loods XL:

Beste mevrouw Vreugdenhil,
Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
U geeft aan dat de reactiesnelheid zeer slecht is. Dat betreuren wij zeer en begrijpen wij dan ook niet helemaal, want wij hebben direct naar aanleiding van uw mail contact met u opgenomen. Tevens heeft u het over de levering die volgens u niet op tijd was. Wij hebben dit voor u nagekeken en uw bestelling is binnen onze levertijd uitgeleverd.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de klantenservice.
Wij hebben getracht om u op meerdere manieren te woord te staan, maar u gooit de hoorn erop. Zoals u wellicht begrijpt kunnen wij helaas niet samen tot een oplossing komen als u ons niet wil spreken. Graag willen wij elke klant op een juiste manier helpen, maar op het moment dat u niet tevreden bent met het antwoord dat u krijgt en de verbinding verbreekt kunnen wij hier helaas weinig mee.
Mocht het product een klacht bevatten dan komen wij uiteraard graag langs om het probleem te verhelpen. U moet daar dan wel voor open staan. Tot op heden hebben wij gemerkt dat u hier niet voor open staat. Mocht u in de toekomst toch gebruik willen maken van het aanbod, dan horen wij het graag,
Team Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
tafel bluff