Loods XL

Levering op tijd
Expertise

Rietberg

Heel slecht!!! Eerst afspraak niet nakomen met leveren. Vervolgens verkeerd bezorgd. Contact opgenomen maar hier wordt alles behalve vriendelijk mee omgegaan. Konstantijn kan geen kritiek ontvangen en gaat dan ook erg onbeleefd om met zn klanten. Heel jammer als je veel geld betaald dat er zo met je omgegaan wordt!! NOOIT MEER.

Alles

Reactie Loods XL:

Beste Demi,
Bedankt voor uw review en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf en de service. Wij begrijpen de door u geschreven review niet helemaal. Via de mail is er meerdere malen contact geweest en zijn wij direct op zoek gegaan naar een passende oplossing. Wij hebben de mailwisseling er nog even bij gepakt en zien dat er dan ook zeer snel (binnen enkele minuten) geantwoord is op al uw vragen en opmerking. Daar horen wij u helaas niet over. Wij vinden het dan ook jammer om dit te lezen. In de review geeft u aan dat wij de afspraak voor het leveren niet zijn nagekomen, dat is dus niet correct. Via de mail heeft u aangegeven dat u het meubel uiterlijk 1 juli nodig had, we hebben er voor gezorgd dat het meubel tijdig bij u is afgeleverd.
We hopen ondanks de vervelend ervaring dat u toch nog veel plezier mag bleven van de toonbank en wij wensen u dan ook veel succes met de opening van de zaak!

Score voor Loods XL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Toonbank