Loods XL

Levering op tijd
Expertise

Rick

Steigehouttrend levert geen bouwpakket maar een compleet in elkaar gezet product staat er opdracht de website. Want dat in elkaar zetten is toch moeilijker dan je denkt en levert vaak problemen op. En wat krijg ik geleverd.... EEN BOUWPAKKET. En dat bouwpakket bevat kromme planken! Probeer dan maar eens een kast goed in elkaar te zetten. Bij reclamatie ligt het volgens Konstantijn echt niet aan de levering, maar aan de muur, de vloer, alles behalve de kromme planken.

Loze beloftes maken op de website

Doen wat je beloofd op je website namelijk, GEEN bouwpakket leveren

Reactie Loods XL:

Beste Eric,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de kast.
De reden dat uw bestelling als bouwpakket is geleverd is omdat uw bestelling op transport moest naar Bonaire. Dat vergeet u even te vermelden. Onze meubelmaker heeft na levering meerdere malen contact met u gehad om de problemen op te lossen. U gaf toen dat dit in orde zou komen en dat u het zelf zou aanpassen. Als u in Nederland zou wonen zouden wij uiteraard bij u langskomen om de problemen te verhelpen. Helaas zijn wij niet in de gelegenheid om naar Bonaire te vliegen zoals u misschien kunt begrijpen. Tevens moet u wellicht kunnen begrijpen dat als planken vanuit het koude Nederland getransporteerd worden naar Bonaire (+30) dat hout kan gaan werken en dat planken dus krom kunnen trekken.
Ondanks alles wensen wij u toch veel plezier van de kast.
Team Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Steigerhouten kast Etty met subtiele poten