Loods XL

Levering op tijd
Expertise

Marlies

Aankoop bureau Spencer en kajuitbed met matraslade.

Bij eerste bestelling is het bed geleverd in verkeerde afmetingen. Ik wilde na deze eerste bestelling, de bestelling annuleren. Ik vind het hout niet van hoogwaardige kwaliteit. Het annuleren mocht helaas niet meer.
Het bed is daarna opnieuw gemaakt.
Pluspunt: de afmetingen mocht ik nog aanpassen!
Minpunt: de matraslade kon helaas niet op maat worden gemaakt aan de hand van hoogte matras. De matraslade heeft een standaard hoogte.

De factuur die ik kreeg was eerst foutief, zonder korting opgesteld. Na één telefoontje was dit netjes opgelost.

-Levering door aardige mensen, die meehelpen met naar boven sjouwen en bed in elkaar zetten. Zeer vriendelijk!
-Snelle reactiesnelheid per mail door Steigerhouttrend
-Het bedrijf wat de meubels maakt (timmerfabriek) is geen vraag te veel en goed denkt mee. Goed te bereiken (zelfs what's app). Zeer vriendelijk!

-De kwaliteit van het steigerhout! Is echt niet best, is slecht gedroogd.
Verbeterpunt:
Het hout wordt ingekleurd en is niet écht verouderd steigerhout.(Persoonlijk vind ik dit niet zo mooi). Er is veel verschil in kwaliteit van steigerhout.
-Het hout van het bureau is dunner dan die van het bed. Lijkt geen constante kwaliteit.
-Het hout bevat veel splinters en het hout "bloed". Het hout werkt ook heel erg. Steigerhout werkt natuurlijk altijd wel wat, maar dit bed is veel meer gaan werken dan een bed wat wij al hebben van een andere kwaliteit.

Verbeterpunt: beter naschuren van product, beter laten drogen en uitwerken op de fabriek!

- Matraslade van het bed is niet echt een lade, maar een lattenbodem zonder zijkanten. Het front heeft speling doordat het alleen aan de onderkant is vastgenageld. De afwerking is hierdoor vind ik persoonlijk niet van een hoge kwaliteit.
Tip: verlijm het front van de matraslade met mdf en maak de matraslade ook echt een lade ipv een lattenbodem zonder zijkanten.
-Levering was niet het op de website genoemde aantal dagen, duurde twee weken langer.

Score voor Loods XL: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bureau Spencer en op maat gemaakt kajuitbed