Dion

Aanbieding die geen aanbieding was

Je ervaring

Een oordoppen reinigingsset besteld was een aanbieding. Toen wij deze ontving bleek er minder in te zitten, volgende dag gemaild verkoper had contact gehad met leverancier helaas was geen aanbieding meer. Men geeft kopende partij dus niet de gelegenheid om elders de bestelling te doen.

Reactie Stagefreaks.nl:

Goededag,
We hebben hierover per mail contact gehad. De reinigingsset was gewijzigd inderdaad, ondanks dat dit geen aanbieding was, maar gewoon een van de vele producten op onze website. Hierdoor hebben we iets anders geleverd dan er bij het product stond. We hebben de omschrijving hierom ook aangepast en onze excuses aangeboden. Het product biedt nog steeds precies hetgeen wat nodig is om de gehoorbescherming te reinigen, alleen anders omschreven dan op de website stond. We hebben je ook de mogelijkheid gegeven om het product kosteloos te retourneren. Hier heb je niet op gereageerd, waardoor je laatste stelling niet correct is. Desalniettemin is het zo dat we hierin inderdaad niet geleverd hebben wat op de site omschreven stond, daarvoor bieden we nogmaals onze excuses aan. Maar we hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat je dit kon oplossen, maar hier is per mail helemaal niet op gereageerd.
Stage Freaks klantenservice.

Score voor Stagefreaks.nl: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: