Reactiesnelheid indien er contact is geweest
Klantvriendelijkheid indien er contact is geweest

Andre Vreeburg

Bestelling

Je ervaring, verbeterpunten of tips

Betere informatie over wanneer ze gaan leveren

Reactie Stagefreaks.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor je positieve review.
Wat je als verbeterpunt aangeeft is overigens iets waar we ons niet helemaal in kunnen vinden. Je hebt een hoop artikelen besteld waarvan het grootste deel van de bestelling binnen een half uur verzonden is, hiervan heb je ook direct een track & trace van de pakketten gekregen.
Daarnaast waren zoals in de winkelwagen aangegeven een aantal items niet voorradig met een zichtbare levertijd van 1-3 werkdagen. Hierover hebben we je binnen 1 uur na bestelling nogmaals per mail ingelicht met de mededeling dat we deze items 2-3 werkdagen later zouden versturen, wat uiteindelijk 2 werkdagen later is geworden. Ook van deze verzending heb je direct een e-mail gekregen met track & trace van de pakketten. Om deze redenen zijn wij in de veronderstelling dat we alles er aan hebben gedaan om je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de bestelling en daarnaast ervoor te zorgen dat je alle materialen zo snel mogelijk hebt ontvangen.
Indien je echt ontevreden bent over informatieverstrekking en snelheid van de levering vernemen we graag wat je specifiek verbeterd zou willen zien, dan kunnen we onze informatieverstrekking en dienstverlening hier wellicht op aanpassen.
Stage Freaks Klantenservice.

Score voor Stagefreaks.nl: 5/5