Emiel

Jammer, springest was een goede reviewsite maar wil nu "middle man" zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij waren als opleider aan springest verbonden, voor het weergeven van ons aanbod en de review functie van springest. Hier zijn wij altijd tevreden over geweest, en hebben springest zelfs actief gepromoot. Op een bepaald moment merkten we dat springest begon te veranderen. Het toppunt was, dat ze onze klanten benaderen, om onze opleidingen via hun af te nemen, waarbij springest als tussenpersoon fungeert. Hierbij werden we GEDWONGEN 15% van onze prijs aan springest in te leveren. Je moet nagaan, dat dit onze bestaande klanten waren. En springest zei doodleuk, anders zullen we de klant een alternatief (concurent van ons) aanbevelen. Springest is dus van een service voor opleiders, een concurent van zijn eigen klant geworden. Wij hebben besloten al onze opleidingen te verwijderen, en de gehele samenwerking stop te zetten. Wij zijn extreem ontevreden!

Reactie Springest.nl:

Beste Emiel,
Bedankt voor je feedback. Het is jammer om te horen dat je/jullie momenteel ontevreden zijn. Ik heb mijn collega's van de Opleiders Helpdesk gevraagd contact op te nemen zodat zij jullie verder kunnen helpen.
Josje

Score voor Springest.nl: 0.5/5