Na het afschaffen van de leads heb ik een jaar lang geen aanvragen gehad en daarom was ik niet erg positief over Springest; nu de leads weer in ere hersteld zijn wacht ik voorzichtig optimistisch af wat dit gaat brengen.

Beschrijf hier uw ervaring

De conversie van leads naar inschrijvingen was altijd erg hoog omdat ik die conversie zelf begeleidde en ik degene ben die aan een aanvrager precies kon vertellen wat die persoon wilde weten. Dus ik was heel tevreden over Springest totdat de leads vorig jaar werden afgeschaft: een heel jaar lang geen enkele inschrijving via Springest. De drempel om ook verplicht je telefoonnummer achter te moeten laten is volgens mij de reden dat er überhaupt veel minder aanvragen binnenkomen want mensen willen zich vrijblijvend kunnen oriënteren. Nu de leads in ere hersteld zijn ( helaas mét verplicht telefoonnummer) heb ik 3 x contact gehad op een prettige en doortastende manier met studieadviseurs Nick en Milou,
Ben voorzichtig optimistisch over de toekomst, maar vrees dat het belang van Springest voor mijn inschrijvingen nooit meer zal herstellen naar het oude niveau.

Reactie Springest.nl:

Beste Anoniem,
Bedankt voor je feedback. Inmiddels zijn wij al een tijdje verder en verloopt de samenwerking beter. Bedankt voor al je input tot nu toe.
Josje

Score voor Springest.nl: 2.5/5