Mij fysio is niet alleen deskundig en bijzonder prettig in de omgang. Hij heeft aandacht/interesse voor de hele mens. Dat is niet alleen fijn, maar - ik denk - heel effectief voor de behandeling. Ik had een frozen shoulder en ben er in 'no time' van genezen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.