Spiru

Loïs

Pakket nog steeds niet ontvangen. Pakket had eerst een aantal dagen vertraging en nu zegt Post nl het bezorgd te hebben in de brievenbus maar dat is niet zo. Geen idee waar het probleem ligt maar ik zit nu zonder spullen :(

Reactie Spiru:

Namasté Loïs,
Dankjewel voor het plaatsen van je review!
Wat jammer om te horen dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen, onze excuses hiervoor! Schroom in de toekomst niet om in zo'n geval contact op te nemen met onze klantenservice, zij kijken graag met je mee!
We zien dat het hierbij gaat om een brievenbuspakketje. Momenteel is het bij PostNL erg druk met het bezorgen van brievenbuspakketjes.
Helaas blijkt het de afgelopen maanden steeds vaker voor te komen dat een postbezorger al op de hand terminal aangeeft het pakket te hebben afgeleverd, terwijl zij dit in werkelijkheid nog moeten doen. Om op die manier tijd te besparen tijdens het leveren van de poststukken. Uiteraard erg vervelend wanneer je pakket in de praktijk dus nog niet geleverd is.
Gezien dit door te kort aan bezorgers steeds vaker voor lijkt te komen zijn we genoodzaakt om vijf werkdagen af te wachten (maandagen niet meegerekend), na ontvangstdatum volgens de track & trace. Mocht je na deze werkdagen je pakketje nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
We hopen dat je pakketje spoedig in je brievenbus zal verschijnen.
Warme groet namens Spiru!

Score voor Spiru: 1/5