2079 beoordelingen

Jet

Voordelig sauna toegang maar wat een gedoe!

Uw beoordeling:

In de zoektocht naar voordelige sauna tickets uitgekomen bij spa online. Een keuze waar ik achteraf niet blij mee was. Ondanks dat ik mij geregistreerd had kwam de e-mail in mn spam box terecht. Het duurde een dag voor ik dat door had en dacht dus eerst dat ik naar mn kaartjes kon fluiten. In de e-mail stond geen code. Leeg bestand met 0 mb. Uiteindelijk dus de site geopend en daar ingelogd. Op de app versie kun je de ticket code niet zien. Daar heb je de web versie voor nodig. Om dit allemaal uit te vogelen was ik al weer een paar uur verder Toen wilde ik een reservering doen en liep de site iedere keer vast. Soms pakte die de code niet en moest ik gewoon afrekenen, dan annuleerde ik en moest de site weer opnieuw laden Het heeft me dus ruim 2 dagen en heel veel irritatie gekost om een paar euro extra te besparen.bij mijn gebruikelijke sites zoals social deal of groupon heb ik dit nooit gehad. Ik zou spa online dus niet meer uitkiezen om te boeken. Je gaat naar de sauna om te ontstressen, nou dat ik wel nodig na deze ervaring.

Score voor SpaOnline.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee