Eenvoud van reserveren
Service voorafgaand aan bezoek
Service tijdens bezoek
Faciliteiten

OB

Helaas een hele vervelende ervaring gehad die ik nooit verwacht had van Spa Zuiver. Vandaag de hele dag proberen te reserveren voor een wellnes avondje bij Zuiver. Niet gelukt dus op goed geluk daar naartoe. Stond een aardige jongedame achter de toonbank die ons vertelde dat het nog wel mogelijk zou moeten zijn om rond 20:58 naar binnen te kunnen. ze ging het even voor de zekerheid vragen aan een manager. Die kwam even kijken en toen ze mij zag met een petje en trainingspak en een Marokkaans uiterlijk kreeg ik zo een afkeurende en arrogante blik op me geworpen en was het plots veels te vol binnen. Vrienden van ons waren toevallig al binnen en die vertelden ons dat het echt rustig was voor een badkledingdag. Had dit nooit verwacht van Spa Zuiver. Heb me nog nooit zo minderwaardig gevoeld als vandaag en dat vind ik jammer. Kwam er altijd graag.

Positieve punten tijdens je bezoek

De jongedame achter de balie was een fijne mevrouw, de manager helaas een verschrikkelijke persoon.

Verbeterpunten of suggesties

Het is 2022, iemand’s uiterlijk hoeft echt geen reden te zijn om iemand wel of niet binnen te laten.

Score voor Spa Zuiver: 0.5/5
Beveel je Zuiver aan? Nee