Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

A.Ahauarre

"The place to be" is het al jaren overigens!! Alleen vind ik dat we toch terug moeten naar pre corona, de sfeer van toen die mis ik. en ook de kleine dingetjes die het em doen voor mij en vele anderen b.v. sinasappel schijfjes na afloop van een sessie in combinatie met siroop etc. Dat is er niet meer, merk ook dat in zn geheel de tempraturen lager zijn, vooral ook in de jacuzzi en de bubbeltjes? en ik vind ook dat na bijna 14 jaar de spa nog wel uitgebreider mag worden, meer wellness, meer soorten cabines en zwembaden, jacuzzi's, een moddergrot b.v. ! Mischien iets voor in de nabije toekomst. All met all geniet ik nog altijd van mijn bezoek aan de spa zuiver !

Positieve punten tijdens je bezoek

Verbeterpunten of suggesties

Score voor Spa Zuiver: 4/5