Eenvoud van reserveren
Restaurant
Service tijdens bezoek
Faciliteiten

N

De ontspanningsmassags waren de slechtste massage die wij ooit hebben gehad, pijnlijk en onaangenaam. De masseur was aan het zingen en neuriën tijdens de behandeling. De kamer was fris en de muziek was niet rustgevend. Normaal gesproken nemen wij de ayervedisch massage en die is erg prettig!
Bij de lunch verkeerd geïnformeerd over de porties, de verkeerde bestelling gekregen waardoor een persoon zijn eten alter kreeg en de smoothies die smaakten naar water in plaats van vers fruit. De smoothies teruggestuurd in de hoop dat we een betere zou krijgen maar die was net zo smaakloos. Dit hebben wij teruggekoppeld zonder enige actie vanuit de bediening. Bij vertrek kregen wij van de bediening te horen dat de smoothies van de rekening afgehaald zou worden maar bij het afrekenen aan het einde van de dag bleek dit niet het geval te zijn want ze stonden nog op de bon.
De service is niet meer zoals het was! Jammer en geen ontspannen ervaring.

Positieve punten tijdens je bezoek

De sauna’s

Verbeterpunten of suggesties

Geheel beter service. Professionele masseurs met meer ervaring. Warme kamers. Rustgevend muziek. Meer vega mogelijkheden op het menu en smoothies maken met VERS fruit met de JUISTE verhoudingen.

Score voor Spa Zuiver: 0.5/5
Beveel je Zuiver aan? Nee