Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Eva

Vond het behoorlijk druk gisteren. Veel animo voor de opgietingen e.d. waardoor je lang tevoren in de rij moest gaan staan en dan soms alsnog naast het net viste. Frustrerend. Ook startte een sessie soms al wat eerder vanwege de drukte, waardoor je net te laat kwam en er voor niets rekening mee had gehouden. Waarom dan niet een tweede sessie erachteraan voor degenen die niet meer naar binnen konden?
De bubbelbaden binnen waren continu bezet, dus is niet gelukt daarin te gaan. Heel jammer.
Het is me trouwens nog steeds niet duidelijk waarom die vrij hoge toeslag is op badkledingdagen. Brengt wel veel geld in het laatje, denk ik. Voorheen kon ik nog wel op woensdag (enige dag dat ik naar de sauna kan) zonder toeslag terecht, maar dat kan jammergenoeg dus niet meer.

Positieve punten tijdens je bezoek

Mooie wellness. Ruime moderne opzet en vanalles aanwezig. Heerlijke opgietingen en andere sessies. Aangenaam verpozen.

Verbeterpunten of suggesties

Bij grote animo voor een opgieting o.i.d. graag een extra sessie erachteraan inplannen voor degenen die niet meer naar binnen konden.
Het zwembad zou van mij wel een graadje warmer mogen.
Miste een lekker geurtje in het kruidenbad (of was nauwelijks te ruiken).
De muziek in de muzieksauna staat veel te zacht; door de geluiden buiten de sauna is de muziek nauwelijks te horen, dus graag iets harder.
Woensdag weer geen-badkledingdag maken en hoge toeslag badkledingdagen verwijderen of verlagen.

Score voor Spa Zuiver: 3/5
Beveel je Zuiver aan? Ja